,,FERESTRELE SPARTE ALE ROMANIEI”-SERVICII SECRETE- partea a IV-a
SCHIMBAREA REGIMULUI ,,MARINARESC” CU CEL ,,NEMTESC”. INFLUENTE ASUPRA SRI
La noi, schimbarea ,,regimului” (de parca ar fi alimentar) incepe cu schimbarea sefului SRI (pe langa cresteri de taxe si impozite, cu sloganul ,,sa o duca poporul bine, dar nu pe lumea asta, ci pe ,, aialalta”), iar intrebarea care se naste este aceea ca de ce ,,atata graba”? (cum zice ION). Daca cel care a fost in functie si-a facut ,,treaba”, stabilita prin lege, nu ar trebui schimbat. Daca este schimbat, ne gandim ca acesta nu si-a facut ,,treaba”, sau ,,si-a facut-o”, iar cel numit in functie are ,,alta treaba”, ceea ce inseamna ca ,,lucrurile” nu sunt in ordine:- ,,ceva e putred, dar nu in DANEMARCA”. Sa nu o mai ”lungesc”, noul ,,jupan” isi numeste propriul director in persoana unui ,,dac autentic-?” HELLVIG EDUARD, un cetatean roman al carui trecut, studii, cariera profesionala si politica nu il recomanda pentru aceasta functie, fiind ,,pilotat” sa o ocupe.
De aici putem concluziona ca aceste numiri in functie nu au nici cea mai mica legatura cu ,,profesionalismul” noilor jupani, ci cu slugarnicia acestora fata de cel/cei care l-au ,,pus”. Acesta, ajuns in ,,scaun”, schimba ,,tot”, da afara, de la prim-loctiitor, pana la echipa de comanda, si pe toti cei numiti de ,,Tepar…” (nu face un lucru rau), si se numesc in functie noii ,,oameni de casa”, uitand sa spuna ,,prostimii, care PLATESTE”, de ce i-a dat afara pe unii si i-a pus pe altii (mister de film horror). Serviciul se reorganizeaza din nou, adoptandu-se o structura organizatorica regionala. Ce va fi vom vedea. Dupa cum am mai scris, SPERANTA moare ultima, si noi ROMANII, de 30 de ani, traim intr-un sentiment de SPERANTA continua. NU NE INVATAM MINTE. De la numirea noului ,,sef”, nu se vad schimbari in bine, in TARA. Dupa ultimele informatii, SRI, nu a renuntat la implicarea politica, care le este interzisa prin LEGE. Astfel, o cunoscuta jurnalista –SORINA MATEI- scrie ca directorul SRI- HELLVIG, a ,,dat ordin” acoperitilor serviciului din mass-media, la ,,sugestia” locatarului de la COTROCENI, sa se implice in actuala campanie electorala, de partea ,,jupanului ” din ,,DEAL”. Acest fapt pune ,,stampila” pe SRI, care este folosit ca ,,arma politica”, si nu pentru indeplinirea misiunilor prevazute de lege.
SCHIMBAREA DENUMIRII DE ,,CARTITA” IN CEA DE ,,SOBOLAN”
In ,,lumea” serviciilor secrete se foloseste, exclusiv, termenul de ,,CARTITA”, prin care este denumit cetateanul unei tari, care este recrutat de un serviciu de spionaj al altei tari si indeplineste misiunile trasate de acest serviciu, impotriva propriei tari. Codul penal roman si cel din alte tari, catalogheaza aceasta persoana ca ,,TRADATOR”. Dupa mine, aceasta denumire ar trebui schimbata cu cea de ,,SOBOLAN”. De ce? CARTITA este, in general, un animal care nu face rau omului (in afara celui care are gazon), chiar benefic, hranindu-se cu vietati care ar face rau daca s-ar inmultii. In schimb ,,SOBOLANUL” nu este un rozator benefic ci, din contra, pe langa multe ale stricaciuni, este si purtatorul bolilor care in trecut au decimat populatii intregi. Pentru a argumenta necesitatea schimbarii termenului, am sa va dau un ,,mic” exemplu: in trecut, v-am mai scris despre un cetatean care se prezinta drept ,,filozof”, declarat, CETATEAN DE ONOARE AL BUCURESTIULUI, la ,,sugestia” unui partid politic, care are in denumire cuvantul ,,SALVATI”. Partidul este rezultatul unui act de ,,razboi asimetric” al unor ,,aliati”, care asa au inteles ca ,,ne ajuta”. Cetateanul , avand numele de MIHAI SORA, a fost EXPULZAT, impreuna cu sotia MARIANA (nascuta la BUDAPESTA) de autoritatile franceze ale presedintelui GAULLE, reprezentate de DST (contraspionajul francez), in 1948, fiind banuit ca este agentul NKVD/KGB-ului sovietic. Despre M. SORA, marii oameni de cultura romani, care formau ,,diaspora romaneasca” din PARIS, printre care EUGEN IONESCO, PAUL GOMA, BARBU BREZEANU, spuneau si scriau ca este ,,UN TURNATOR ”, catre autoritatile comuniste. Acest lucru este recunoscut si de un alt comunist TISMANEANU . Dintr-un document al fostului DSS, din 23.11.1962, reiese calitatea ,,DE TURNATOR” al ,,democratului, zis filozof”.
Ceea ce mai putina lume stie este faptul ca, acest ,,SOBOLAN”, numit, nu cred ca intamplator, de PETRE ROMAN, ministru invatamantului in 1990, intentiona: ,,–SA DESPARTA SCOLILE, INCLUSIV LICEELE SI UNIVERSITATILE DIN TRANSILVANIA, PE CRITERII ETNICE. A PROPUS SA FIE RETROCEDATE TOATE CLADIRILE ISTORICE MAGHIARILOR SI SA FIE SCOSI, IN STRADA, ELEVII SI PROFESORII ROMANI. CAND I S-A ATRAS ATENTIA CA NU E BINE, A SPUS CA STATUTUL TRANSILVANIEI UN ESTE DEFINITIV STABILIT SI CA SE POT PRODUCE MODIFICARI TERITORIALE CARE ,,SA MULTUMEASCA UNGARIA”.
Ce parere aveti despre acest ,,SOBOLAN”, facut de fanariot-o-tigania dambovitena si un partid politic, care ,,ne salveaza”, ,,CETATEAN DE ONOARE”? Cei care ,,il piloteaza” mai vor sa faca din el si un ,,MODEL” pentru tineri. Intrebarea care se naste este aceea ca: –CE A FACUT SRI-ul, care are ca misiune si ,,apararea constitutiei”, si ,,GUNOIUL POLITIC”? NIMIC! DIN CONTRA ,,L-AU LUAT IN BRATE”. Dupa comportament, individul este ,,pilotat” de AVO, care probabil l-au ,,imprumutat” de la SVR-ul rusesc, dupa ce ,,l-a scos” la pensie. Datele continute de WIKIPEDIA, care recunoaste ca sunt controversate, sunt scrise, probabil, tot de AVO-ul unguresc.
,,MINELE” LASATE DE ,,TEPAR…” MOSTENITORULUI ,,SAS”, IN INTERIORUL SERVICIULUI ROMAN DE INFORMATII
Pana in zilele noastre, cei care s-au perindat prin DEALUL COTROCENIULUI, au avut impresia ca, schimband ,,capul” SRI, controleaza si ,,intimitatea” serviciului, ceea ce s-a dovedit gresit si naiv. ILIESCU l-a ,,pus” pe ASTALOS/MAGUREANU, care a preluat ofiterii din DSS, (nu a fost vina lor, ca nu ei au adus ,,comunistii” in tara), printre care au mai ramas ,,CARTITE” rusesti, la care ASTALOS/MAGUREANU a ,,adaugat” altele. Venirea lui CONSTANTINESCU in ,,DEAL”, a adus alt sef de serviciu, COSTIN GEORGESCU, un ignorant in materie de informatii, iar in acest fel, taranistii au considerat ca ,,controleaza serviciul”. De fapt, fostul presedinte CONSTANTINESCU, recunoaste ca ,,…am fost invins de servicii”, ceea este adevarat. Prezenta noului sef, si suspiciunile rezonabile, existente asupra lui, ca ar fi ,,sub influenta” unui agent KGB (PETRE MIHAI BACANU, se pare, ,,preluat”, dupa 1990, de catre MOSSAD), dovedit, ne duc cu gandul ca ,,reorganizarile” nu au facut ca serviciul sa scape de vechiile ,,CARTITE”, ci i-a ,,adaugat” unele noi.
Venirea lui TIMOFTE, ,,omul” lui ILIESCU, cu alte ,,reorganizari”, nu a rezolvat nimic la nivelul eficientei sistemului, ci, cel mai probabil, a dus la consolidarea pozitiei ,,CARTITELOR”, care, bine ,,dirijate”, se sprijina reciproc. Dupa ,,inscaunarea” lui MAIOR (un alt neavenit in domeniul informatiilor) care, sa nu uitam, are propriile reorganizari, nu se rezolva problema ratiunii existentei SRI, aceea de ,,CAINE DE PAZA” al ROMANIEI, ci indeparteaza serviciul de acest obiectiv. Acum se folosesc oameni, fonduri si mijloace intr-un razboi extern, iar in ,,interior” se ,,lupta”cu coruptia, face ,,politie politica” si ii ,,rezolva” problemele ,,Teparului…”( inclusiv de imunitate).
Pe langa toate acestea, ,,Teparul…”, conform ,,misunii”, adauga si el, unele ,,CARTITE” la cele vechi, si ,,pluseaza”, cel putin doua noutati, desprinse dintr-un capitol al ,,RAZBOIULUI ASIMETRIC”: 1- intr-un mod ,,discret”, influenteaza politica de ,,cadre ”a serviciului, in numirea unor ofiteri, aproape incompetenti (si sunt politicos in exprimare), in conducerea structurile locale, care au in zona de competenta facilitati acordate US ARMY si/sau NATO. In acest fel, fara alte ,,eforturi”, faciliteaza actiunea, in respectiva zona, a serviiciilor ruse de spionaj, iar aici vorbim de GRU-responsabilul rus ,,pe problema”; 2– determina numirea, in ,,CENTRALA” serviciului, in functii marunte, dar esentiale (este periculos prostul pe care nu il poti ocoli), in promovarea informatiilor si elaborarea deciziilor, a altor ofiteri slab pregatiti, care, in mod natural (sunt idioti) intarzie, denatureaza si modifica informatiile pe baza carora se iau decizii operative. In acest fel, fara alte eforturi, serviciul se saboteaza singur, din interior, facilitand misiunile serviciilor de spionaj straine. De aici si modul cum suntem perceputi in mediul extern, de profil, ca ,,RAIUL SPIONAJULUI”. Aceasta situatie este similara cu situatia existenta la sfarsitul sec.XIX si inceputul sec.XX, cand serviciile austro-ungare si germane erau ,,in plimbare” pe la noi.
,,Veteranii” serviciului (si nu numai ai SRI), daca fac apel la memorie (daca nu au facut-o deja), isi amintesc ca aceasta ,,politica” de promovare a ,,nulitatilor functionale” in schema de organizare, a inceput in ultima luna a anului 2008, care coincide cu primul guvern BOC. Iar ,,marele avant” are loc pe parcursul anilor 2009-2010, cu alte ,,modernizari”, si continua pana la finalul mandatului ,,Teparului…”, dar cu o intensitate mai mica, problemele de ,,reasezare” fiind deja ,,rezolvate”, conform sarcini primite din EST. Problema care persista acum este ca aceasta ,,MOSTENIRE” a fost preluata ,,IN INTEGRUM” de noul regim si de noul director SRI. Ma intreb daca noua reorganizare ,,regionala” a avut in vedere cele de mai sus, aspecte care sunt cunoscute de majoritatea ofiterilor care le-au trait. Realitatea imediata ma determina sa nu cred acesta lucru, iar ,,spusele” SORINEI MATEI arata ca serviciul este folosit in continuare, ca ,,arma politica”, iar asa zisa ,,reorganizare”, reprezinta doar ,,TURBINCA LUI IVAN”.
Bineinteles ca nu numai rusii sunt interesati in ,,plantarea” CARTITELOR”, ci si aliatul nostru ,,strategic”, care recruteaza tineri pentru a le reprezenta ,,interesele”. Privitor la acest aspect, este foarte posibil ca aliatul sa ,,recruteze” oamenii deja ,,recrutati” de rusi pentru a fi ,,bagati pe gat” CIA-ului si DIA-ului (serviciul de informatii al armatei americane, care aproape a fost ,,privatizat”, la propriu). Nu stiu in ce masura SRI, care are competenta, ,,monitorizeaza” facilitatile ruse de pe langa universitatile din marile orase cu sedii, ca si cele chineze, langa camine studentesti, in campusuri. Aceste ,,facilitati” au denumirea de ,,culturale”, au rolul de a recruta tineri de perspectiva in munca de informatii, care, in functie de evolutia lor profesionala, vor fi ,,folositi” peste 20-25 de ani. Politica serviciilor de spionaj straine de a recruta ,,CARTITE”, nu a fost ,,aplicata” doar SRI-ului, ci si celorlalte ,,servicii” romanesti, inclusiv departamentale.
SA VORBIM PUTIN DESPRE ,,ACOPERITII” DIN TOATE SERVICIILE ROMANESTI DE INFORMATII, MAI ,,MARI” SAU MAI ,,MICI”
De mii de ani, cand vorbim de ,, SERVICII SECRETE”, vorbim si de ,,spioni /agenti acoperiti ”, sau ,,deplin conspirati”, termenul fiind explicat ca atare in ,,ARTA RAZOIULUI- CAPITOLUL AL TREISPREZECELEA”, scrisa, acum peste 2500 de ani, de SUN TZU ,,ridicat” la rangul de ,,general”, de catre regele regatului WU, HO LU. SUN TZU imparte ,,spionii”, indispensabili razboiului, in mai multe clase/categorii, printre care si ,,SPIONUL DIN INTERIOR”, sinonimul ,,ACOPERITULUI” de acum. El il defineste cu urmatoarele calitati: ,,SPIONII SUNT OAMENI CARE POT SA VINA SI SA PLECE SI SA TRANSMITA RAPOARTE. CA SPIONI DIN INTERIOR/VOLANTI TREBUIE SA RECRUTAM OAMENI INTELIGENTI, DAR CARE PAR PROSTI, SI OAMENI INTREPRINZATORI, IN CIUDA AERULUI LOR INOFENSIV, OAMENI SPRINTENI, VIGUROSI, INDRAZNETI SI BRAVI, DEPRINSI CU MISIUNI MODESTE SI CAPABILI SA INDURE FOAMEA, FRIGUL, MIZERIA SI UMILINTA”.
STATUL ROMAN, definit (minimalist) ca o organizatie care detine ,,puterea” pe un teritoriu delimitat de frontiere, si care are, pentru controlul si impunerea acestei ,,puteri”, ,,CAINI DE PAZA”. Unul dintre acesti ,,caini” este SRI, care, pentru a-si indeplini atributiile prevazute de lege, foloseste in anumite medii de interes, ,,agenti acoperiti”. Multi dintre acestia au fost ,,mosteniti” de la fostul DSS, in epoca caruia nu existau limite legale unde sa actioneze. Atunci exista o singura limita si se referea la membri de partid, care erau folositi ca ,,informatori” si carora, la un moment dat, nu li se mai intocmea ,,dosar de retea”. De aici, ,,mostenirea” noului serviciu de ,,acoperiti”, mai ales in randul pocurorilor si judecatorilor. Adevarul ca acestia au mai primit, oficial, misiuni din partea ,,serviciului”, dar nici o norma legala, nu i-a oprit pe cei din ,,serviciu”, si nu numai (ma refer ,,la particulari”- va amintiti de devalizarea arhivelor din decembrie 1989 si dupa), sa-i santajeze cu ,, scheletii din dulap” (a se citi vechile dosare puse ,,la murat”).
Obtinerea informatiilor si indeplinirea misiunilor au mai putina legatura, sau deloc, cu ,,morala”, indiferent cum este definita aceasta. Legal, sunt ,,agenti acoperiti” in toate structurile oficiale sau particulare, unde legea nu interzice acest lucru, si mai ales in mass-media, diplomatie, finante, economie, sport, etc. Pacat ca, de multe ori, acesti agenti nu sunt folositi in scopul apararii STATULUI SI A VALORILOR LUI SUPREME, definite de CONSTITUTIE, ci, cum aratam mai sus, in scopuri strict politice. De unde putem deduce acest lucru? Din ceea ce s-a intamplat si se intampla in jurul nostru. Acesta este mijlocul suprem de cuantificare a activitatii SRI si a celorlalte ,,servicii”. DACA O DUCEM MAI BINE SAU MAI PROST, SI DEOCAMDATA NU O DUCEM BINE.
Daca ne uitam la un mijoc banal, care se ,,vede” la SRI, si numesc: ,, AUTOTURISMUL DE SERVICIU” AL SEFILOR (aici nu ma refer la mijloacele auto cu aparatura tehnica si cele ale ,,filajului ”), constatam ca lucrurile nu sunt in ordine. Marcile acestor mijloace sunt straine, mai ales germane, multe din gama ,,lux”. Uitandu-ne la ele avem impresia ca ,,Seful”,,fuge” dupa SPIONI SI TRADATORI, pe strazile marilor orase aglomerate, doar cu SUV-ul NEMTESC, pentru ca DACIA le sta ,,IN GAT”. Numai acest exemplu (mai sunt si ,,CASELE CONSPIRATIVE”- folosite in interese personale) arata ca contribuabilul roman plateste luxul, nu eficienta serviciului. Sa nu mai amintim ca se ,,da de lucru” nemtilor, in loc sa le dam ,,de lucru” romanilor, iar taxele si impozitele ,,se duc” in GERMANIA (in acest caz), nu in ROMANIA. CONSIDERATI CA ESTE NORMAL?.
Imi amintesc, ,,din vremuri de mult apuse”, la un ceremonial oficial de ziua nationala ,,din centrul unui mare oras, cand ,,personalitatile” urbei incep sa ,,afluiasca”, fiecare ,,cu ce are in dotare”. Presedintele CONSILIULUI JUDETEAN, intr-o ,,limuzina” japoneza, seful politiei cu un ,,POLO” nemtesc, iar seful SRI-ului cu un SUV TOUAREG. Ultimul, apare si COMANDANTUL GARNIZOANEI MILITARE, care avea in ,,dotare” o DACIE- 1310, de vreo 20 de ani, daca nu mai mult, cu pragurile ruginite, din care curgea ulei si care ,,scotea” fumul de rigoare. La aparitia acestuia, Presedintele CJ (in fapt ,,un idiot”), spune catre militar:- ,,…generale, voua nu v-au dat ,,astia” o masina mai ca lumea? La care generalul, jenat, a ridicat din umeri a lehamite, abtinandu-se sa-i de-a replica (idiotul era din partidul de la putere). Langa el, un alt ofiter, grad mic si tare ,,in clanta”(nu avea ce sa piarda), raspunde in locul generalului :- dl.Presedinte, daca ,,colegul” cu TOUAREG si domnul comisar-sef, care vad ca nu a venit pe jos, si-ar fi facut meseria, dvs. veneati cu DACIA, sau pe jos, iar dl general cu limuzina (daca nu ma insel, discutia a fost preluata de un ziar local). S-a facut liniste. Nu dupa mult timp, comandantii de garnizoana au primit, ca autoturism de serviciu, DACIA DUSTER, pe care le au si acum. De atunci, SRI-ul, ca si POLITIA, AU MAI SCHIMBAT, CEL PUTIN O DATA, ,,PARCUL AUTO”, DAR TOT CU ,,NEMTOAICE”, iar de sefii de C.J., nici nu mai vorbesc. Dupa cum bine spunea TOMA CARAGIU: ,,C-ASA-I IN TENIS…”
,,RESETAREA” SERVICIULUI ROMAN DE INFORMATII
Dupa cum evolueaza situatia politica interna, rezultat si a presiunilor externe, nu cred ca ,,GUNOIUL POLITIC” din ,,PARLAMENT” va incerca, cel putin, sa cunoasca si sa intreprinda masuri legale de ,,RESETARE” a SRI (si nu numai), pentru ca serviciul sa-si indeplineasca misiunea de aparat informativ al ROMANIEI. Ce ar trebui facut? E greu de zis, ,,CANCERUL FIIND IN STADIUL DE METASTAZA”, infectand toata structura. Poate ar trebui sa fie ,,CINEVA”, care sa procedeze potrivit legendei despre ALEXANDRU CEL MARE, care, se povesteste, ca in anul 333 I.Hr. a ,,TAIAT NODUL GORDIAN” cu SABIA. ,,Nodul” lega carul lui GORDIUS, si asa a cucerit FRIGIA. Ulterior (ne place sa visam), daca ALEXANDRU nu ,,o lua” catre EGIPT si ASIA, ci catre ,,NORD”, alta ar fi fost si soarta ROMANILOR. Realitatea istorica este cea care o stim, in rest ne plac povestile cu: ,, a fost odata ca niciodata…”. DAR, IN CAZURI EXCEPTIONALE, SE CER MASURI EXCEPTIONALE.
Cam atat am putut eu spune despre SRI, ca institutie si ,,CAINE DE PAZA” al ROMANIEI. Probabil ca nu toata lumea este de acord cu cele prezentate despre ,,serviciu”, dar daca ne gasim timp ,,sa ne uitam in jurul nostru” si sa ne gandim, de ce am ajuns unde am ajuns, cred ca, parte dintre dvs., va inclina sa-mi dea dreptate. Dupa mine, una din posibilele solutii pentru ,, taierea nodului” (fara sabia lui ALEXANDRU CEL MARE), ar fi organizarea unui AUDIT NATIONAL asupra ,,serviciului” (de fapt, asupra tuturor serviciilor). Cine sa-l faca? Poate un Presedinte, sau un Parlament, care are competente constitutionale, de control asupra lui. Oamenii destinati acestui scop (cred ca mai sunt in tara asta ,,oameni curati”, pentru ca nu ne-am prostit toti, si nu am devenit toti TRADATORI), trebuie alesi cu grija, tot de romani, asupra carora sa nu existe suspiciuni, mai ales ca ar colabora cu o alta putere straina, oficiala sau particulara. Nu cred ca acest lucru ar fi imposibil. O alta cale ar fi aceea de schimbare a modului de numire/inlocuire a directorilor, lucru care ar trebui sa fie transparent, cu audieri publice in parlament, nu ca acum, ,,ne alegem intre noi”. Sa aleaga cel care ,,PLATESTE”, adica ,,PROSTIMEA”.
Am initiat aceasta discutie pentru ca ,,STRUCTURA DE PROTECTIE INTERNA” a SRI, care ar trebui sa se comporte ca un ANTIVIRUS, nu isi poate indeplini misiunea, atata timp cat este subordonata SEFULUI, numit politic. Pe parcursul acestui ,,serial” am scos in evidenta ca SRI s-a constituit si a preluat personalul vechiului DSS in care au existat ,,CARTITE”, mai ales rusesti si unguresti, la care mai putem adauga, nu in ultimul rand, cele germane, olandeze, engleze si austriece, care nu au fost ,,EXTIRPATE”, si care au lasat ,,pui”.
La acestea adaugam ,,MINELE” lasate de agentii RUSI, numiti la conducerea serviciului, care ,,sunt bine mersi”. Nu stiu cum poate functiona un serviciu secret care ,, NU SI-A FACUT, IN 30 DE ANI, CURATENIE IN CASA”. De aici, necesitatea ca altcineva sa faca ,,curat” pentru ca ,,serviciul” institutional, acum, nu o poate face. Pot sa fie si alte modalitati, dar ramane necesitatea ,,de curatenie” si ,,resetare” a activitatii informative. Pe urma, incepem sa construim puscarii pentru TRADATORI. In rest, raman oameni care nu pot sa-si faca meseria pentru care au vocatie, si sa fie de folos STATULUI ROMAN, care se vrea ,,SANATOS”.
FINAL
De-a lungul istoriei serviciilor romanesti de informatii, a existat ,,CINEVA” cu gandire de nivel strategic, care, indiferent de aliantele pe care TARA le avea la un moment dat, a luat initiativa constituirii unei structuri adanc conspirate, pe langa serviciul ,,mama”, de care stiau doi sau trei oameni, cu misiunea de a-l supraveghea pe ,,aliatul” de conjuctura. Aceasta structura trebuia sa descopere ,,CARTITELE” ,,aliatului” si sa afle intentiile imediate si pe termen lung ale acestuia privind ROMANIA, pentru a nu avea SURPRIZE STRATEGICE. Astfel de ,,structuri” erau de pe vremea lui BUREBISTA, MIHAI VITEAZUL, BRANCOVEANU, privindu-i pe romani, unguri, germani, turci, austrieci si rusi: – MORUZOV ii ,,supraveghea” pe RUSII TARISTI, deveniti ,,rosii”; – la fel pe vremea lui ANTONESCU si EUGEN CRISTESCU, prin SSI si a sectiei a II-a din M.St.Maj., privind ,,aliatii” nemti, unguri si italieni. Nici GHEORGHIU DEJ, si mai ales NICOLAE CEAUSESCU, nu au neglijat acest aspect, ,,supraveghind” rusii si pe cozile lor de topor. ACUM AVEM OARE CEVA SIMILAR? ESTE POSIBIL, DAR GREU DE CREZUT. E prea mare ,,GUNOIUL”.
CONCLUZII
1- situatia actuala a SERVICIULUI ROMAN DE INFORMATII, nu ajuta acest ,,CAINE DE PAZA” sa-si indeplineasca nobila misiune de aparare informativa a ROMANIEI.
2- se impune ,,RESETAREA” activitatii si executarea unei ,,CURATENII GENERALE”. CUM SE POATE FACE? GREU DE SPUS. EU AM PREZENTAT O VARIANTA CARE POATE SA FIE UNA DIN SOLUTII, SAU NU.
3- ,,serviciul”, din 1990 pana acum, a fost implicat in actiuni ,,de politie politica” impotriva opozantilor celui aflat, vremelnic, ,,la putere”. Acest lucru si-a avut apogeul in cei zece ani ai ,,epocii” ,,Teparului de ANVERS zis PETROV”, cu prelungire in zilele noastre.
Nu uitati, ceea ce cititi este un pamflet, iar coincidentele cu realitatea trecuta sau imediata, sunt pur intamplatoare. Daca cineva (persoana fizica, institutie etc) s-a simtit jignit/a, imi cer scuze anticipat.
Sa auzim numai de bine!
P.C.
Imi cer scuze fata de cititor ca nu am putut trata toate subiectele promise in articolul anterior. Cauza este complexitatea subiectelor si a faptului ca a le trata pe toate, ar necesita mult spatiu, luand cititorului un timp mai indelungat sa-l citeasca si sa-l analizeze. Am incheiat cu acest articol ,,subiectul” SRI, urmand sa tratez ,,subiectele” SIE, STS, SPP si serviciul de informatii al MI. Multumesc, a nu stiu cata oara, pentru aprecierile dvs. asupra modului in care au fost tratate ,,subiectele” din articolele anterioare. Informatiile primite (certe) isi vor avea ,,locul” in viitoarele articole. Imi cer scuze si pentru eventualele greseli de redactare care apar inerent. Sa va fie de folos!
VA URMA.