STATUL PUTRED – partea a XX-a

,,FERESTRELE SPARTE” ALE ROMANIEI – SERVICII SECRETE – partea a VIII-a

SERVICII SECRETE DEPARTAMENTALE

DIRECTIA GENERALA DE PROTECTIE INTERNA/MINISTERUL AFACERILOR INTERNE – partea I

INTRODUCERE

Cu acest articol incep o trecere in revista a ,,serviciilor secrete” departamentale, care functioneaza dupa aceleasi principii ca ale tuturor serviciilor de informatii din lume, inclusiv din ROMANIA, iar particularitatea lor consta in aceea ca fac parte dintr-o structura ministeriala guvernamentala, in acest caz din MINISTERUL AFACERILOR INTERNE. Aceste ,,departamente” nu au o lege proprie de organizare, aprobata de parlament. In acest context, nu cred ca ar fi un lucru rau daca ar avea o lege proprie de organizare si functionare, pentru a nu mai fi ,,la mana politicului” care vine si pleaca la/de la putere. In buna traditie damboviteana, cel care este ministru si are in structura un astfel de departament are intentia ,,sa-l incalece”, la fel ca si prim-ministru guvernului respectiv, imitand pe cel din DEALUL COTROCENIULUI.

Inainte de a trece la detaliile functionarii acestui serviciu trebuie, din nou, sa ne raportam la ,, Epoca Teparului de ANVERS, zis PETROV-B.T”. Nu cred ca a fost, pana acum, vreun articol in care sa nu se pomeneasca negativ de acest cetatean (fara nici o premeditare din partea autorului care a prezentat doar fapte ce nu pot fi contrazise). Nu am cum sa nu va reamintesc cuvintele raposatului SORIN FRUNZA VERDE (adept mason) care, la ,,predarea” M.Ap.N, spunea despre ,,Tepar…” ca ,,…acesta va distruge TARA…”. Si nu a gresit. Peste tot ,,ne lovim” de ceea ce a facut rau acesta timp de zece ani.

,,EPOPEEA” NUMIRII SI SCHIMBARII SEFILOR SERVICIILOR SECRETE (cine ,,scutura” turbinca lui IVAN)

Astfel, incepand cu 18 noiembrie 2005, susnumitul propune un plan mascat/secret pentru subordonarea tuturor serviciilor secrete ,,in mana lui”, dar fara o lege in acest sens, ci doar folosindu-se de paravanul oferit de CSAT. La aceea data, propune constituirea unei asa numite ,, COMUNITATE NATIONALA DE INFORMATII”, care trebuia sa fie condusa de un ,, COMITET”, pe care sa-l conduca EL. Tot atunci apare si o noua structura (pe langa multe altele), rezultata din aceasta ,,constructie” numita ,,OFICIUL DE INFORMATII INTEGRATE”, la conducerea caruia ,,Teparul…” numeste tot un mason, inginer de meserie (cu un curs, ceva legat de NATO, de la el de acasa – Constanta), implicat, dar ,,disparut ” dintr-un dosar al DNA, cu o frauda de 7 milioane euro, lui revenindu-i modesta suma de 25%. In atributiunile pe care aceasta structura, CNI, si le autopropune sunt si unele care ar trebui definite printr-o lege, iar altele care incalca alte legi.

Acum o sa ma refer doar la prevederile care schimba numirea sefilor de servicii secrete de pana atunci, pentru ca acest lucru s-a urmarit de catre ,,Tepar…”. Conform noi infiintatei CNI, fara lege de organizare aprobata de Parlament, ,,ascunsa” la CSAT:- sefii SRI si SIE, la propunerea presedintelui de catre Parlament; sefii STS si SPP, direct de el, iar sefii de servicii departamentale de informatii, tot de el (pana atunci erau propusi de ministrii de resort si numiti de prim-ministru), cu ,,avizul”CSAT, care era o gluma pentru ca ,,nu misca nimeni in front”. Dupa plecarea ,,Teparului…” din scaun, aceste numiri revin cu greu la ministrii de resort, incepand cu decembrie 2012, printr-o OUG si la aprobarea primului ministru, la cel de la MAI.

Este de remarcat ca aceasta idee de infiintatre a CNI, dateaza din 1997, reluata in 2001 si in 2004, dar prin proiecte legislative depuse in parlament. La proiectul din 2004, era un capitol destinat si controlului parlamentar al acestui nou organism. Stiti cum au rezolvat controlul parlamentar, acum? Printr-o fraza care se refera la raportul CSAT pentru parlament, in care se pomeneste, in acelasi stil mai mult mistocaresc, si de un control al acestei structuri. Credeti ca s-a facut vreodata? NU.

De ce se intampla acest lucru? Simplu. La noi, presedintele, vrem nu vrem, propune parlamentului care, de obicei, aproba sefii SRI, SIE, iar pe sefii STS, SPP – ii numeste direct. Oricum, Seful STATULUI ii ,,subordoneaza” pe toti prin intermediul CSAT si prin ,,avansarile” la gradul de general a celor care ,,au fost cuminti si nu au fluierat in biserica”. La nivel ministerial, cum a fost in ultima perioada de timp, ocupantii fotoliilor nu au aceeasi ,,culoare” cu presedintele, si incearca, iar uneori reusesc, sa aiba un sef de serviciu secret ,,tip sluga”, care ii executa ordinele, de cele mai multe ori ilegale, implicand serviciul in ,,afaceri” care nu au de a face cu menirea lor. Un exemplu in acest sens este ministrul zis si ,,izmenarul si/sau siguranta nationala”, care, coincidenta sau nu, il sustinea public pe ,,Tepar…” in 2005, sa infiinteze CNI motivand ca ,,…este bine si frumos pentru siguranta nationala”. Cum se aduna ,,unii”

Acum, numirea sefilor acestor ,,servicii” se face: – la MAI, la propunerea ministrului de resort, pe care o aproba primul ministru, cu avizul CSAT (art.8 din OUG 76/2016, cand serviciul a fost si ,,militarizat”), iar la M.Ap.N de catre ministrul apararii, cu avizul CSAT ( Legea 167/2017, art.5. aln.3, care modifica Legea 346/2006). Daca doriti un exemplu, cui i-a fost de folos ,,numirea sefiilor”, o sa va amintesc iarasi de ,,izmana, zis si/sau interes national”, care a reusit performanta de a fi ministru si la MAI si la M.Ap.N., si a reusit sa-i incalece pe cei doi sefi de servicii, folosind si ,,arma” avansarilor ,,fara numar…”. Acum ,,izmana interesului national” are ,,treaba” cu justitia si pe modul cum a condus acest serviciu al MAI (probabil, va urma si la M.Ap.N).

SCURT ISTORIC

Serviciul secret, indiferent de denumire (si a avut multe), din cadrul MINISTERULUI AFACERILOR INTERNE, are cea mai veche existenta si functionare dintre toate serviciile secrete romanesti. Este de scos in evidenta faptul ca, pana in toamna anului 1947, ,,SIGURANTA” nu avea ca misiune ,,PROTECTIA INTERNA A POLITISTILOR”, ci se ocupa de infractori si infractiuni, cu sau fara violenta, si cu protectia STATULUI impotriva pericolului bolsevic. Acest gen de structuri le gasim din EPOCA MEDIEVALA a TARILOR ROMANE, pana in EPOCA MODERNA a ROMANIEI. Primele elemente, care se ocupau si cu informatiile privind ,,situatia locala”, apar odata cu infiintarea ,,AGIEI”, ca forma de organizare politieneasca pe timpul domniei lui NEAGOE BASARAB si MIHAI VITEAZUL. Pe timpul domniei lui MIHAI DRACO SUTU, dragoman otoman, de origine greco-fanariota, care a fost ,,domn de trei ori in TARA ROMANEASCA si de doua ori in MOLDOVA (era un fel de ,,domn de serviciu” al turcilor care, cand nu aveau pe cine sa puna ,,domn”, il puneau pe greco-fanariot), se constituie ,,PAZA CAPITALEI”, legifereaza aparitia documentelor de identitate si reglementarea portului armelor. In 1806 apare denumirea generica de ,,POLITIE”, pentru structurile de ordine si paza din BUCURESTI. Pe langa aceste noi structuri, apar si firave elemente destinate culegerii de informatii necesare politiei. In 1821, ,,DOMNUL TUDOR” (numele dat de popor lui TUDOR VLADIMIRESCU), reglementeaza activitatea AGIEI si a celor care asigura ordinea publica, incurajand aceasta ,,slujba” prin scutiri de taxe si improprietariri cu pamant.

Schimbare denumirii de ,,AGIE” in ,,POLITIE”, are loc odata cu aparitia ,,REGULAMENTULUI ORGANIC” in TARA ROMANEASCA – 1831 si 1832 in MOLDOVA. Pentru tinerii cititori vreau sa reamintesc ca aparitia acestor cvasii-constitutionale ,,REGULAMENTE”, s-a produs ca urmare a razboiului ruso-turc din 1828-1829 (dus, bineinteles, si pe la ,,noi”, ca nu era sa se bata la ei acasa), incheiat cu pacea din 1829 de la ADRIANOPOLE, care avea o clauza de plata a unor despagubiri de la turcii otomani catre rusi. Pentru a se asigura ca turcii vor plati, rusii se ,,instaleaza” in cele doua tari romanesti, jefuindu-le in stil rusesc. Pentru a conduce acest jaf, rusii numesc ,,guvernatori”, iar al treilea si ultimul dintre acestia a fost generalul tarist PAVEL KISELEFF, care a ,,supravegheat” jaful intre anii 1829-1834 si ,,ne-a lasat” aceste ,,REGULAMENTE ORGANICE”. In aceste ,,regulamente” apar distinct atributiunile politiei si se creaza ,,POLITIA CAPITALEI”.

In timpul REVOLUTIEI DE LA 1848, apare INSTITUTIA SEFULUI POLITIEI BUCURESTIULUI, care subordona ,,GUARDIA MUNICIPALA”. Si in cuprinsul acestui document de infiintare gasim elemente destinate culegerii de informatii din mediul infractional al capitalei, mai ales a banditismului, jafurilor, omorurilor etc. La 9 iunie 1850, Domnitorul GHICA, emite o lege numita ,,CONDICA POLITIENEASCA” care, pe parcursul a 158 art., reglementeaza sarcinile politiei ce este impartita in doua categorii: INALTA POLITIE SI OBISNUITA POLITIE. Tot in acest document se creaza prima structura centrala cu atributii in organizarea si coordonarea activitatii politienesti, care are prevederi cu tangenta la culegerea de informatii din mediul infractional, de interes politienesc (,,…desradacinarea raului, care sunt talharii, pungasii…”).

Prima lege care pune bazele unei politii moderne in epoca, este cea data de ministrul VASILE LASCAR, la 1 aprilie 1903 (facea parte din putinii oameni politici destepti si cinstiti, considerat ,,PARINTELE POLITIEI ROMANE”), cu prevederi care au in vedere si necesitatea cunoasterii si prevenirii infractionalitatii generale, prin culegere de informatii. In art.1 al legii se stipuleaza ca ,,POLITIA GENERALA A STATULUI ESTE DATOARE : – A VEGHEA … SI SIGURANTEI INTERNE A STATULUI...”. Pentru ca se simtea nevoia unei structuri special destinate culegerii de informatii din medii contrare sigurantei statului, dar si cu puteri executive, de ancheta, in 17 martie 1908, se infiinteza ,,SIGURANTA GENERALA A STATULUI” in cadrul POLITIEI GENERALE din MINISTERUL DE INTERNE, iar prin Legea din 21 iulie 1921, se fixeaza mult mai detaliat atributiunile ,,POLITIEI DE SIGURANTA DE STAT” (sa nu uitam ca acum se infiinteaza PARTIDUL COMUNIST ROMAN). Dupa doar trei ani, in iunie 1924, in Legea pentru organizarea ,,POLITIEI GENERALE A STATULUI” se infiinteaza ,,Directia generala a politiei” care are o directie de SIGURANTA.

,,SIGURANTA STATULUI” din acele vremuri, ca loc institutional, este in MINISTERUL DE INTERNE, cu misiuni referitoare la ,,siguranta interna a statului”, ea fiind asimilata unui serviciu de contrainformatii si contraspionaj intern. A nu se confunda aceasta structura cu SERVICIUL SPECIAL DE INFORMATII (inaintasul SRI-ului de azi), care, institutional, era in cadrul MARELUI STAT MAJOR al ARMATEI, si era condus de MIHAI MORUZOV, care reuseste sa-l scoata din subordinea ARMATEI, in 1938, cu acordul regelui CAROL al II-lea. Din 1940, odata cu numirea la comanda SSI-ului a lui EUGEN CRISTESCU si arestarea lui MORUZOV (inchis la JILAVA), SSI trece in subordinea PRESEDINTELUI CONSILIULUI DE MINISTRI- condus, atunci, de generalul ION ANTONESCU, pana la ,,TRADAREA regala” din 23 AUGUST 1944. Acesta este adevarul istoric, in rest sunt ,,povesti”, nu ,,istorie”.

,,DEMOCRATIA” POPULARA

Dupa venirea ,,comunistilor la putere”, aceasta structura de informatii in folosul politiei, se desfiinteaza. Noul regim incepe sa ,,imparta” institutional structurile vechiului MINISTER DE INTERNE in ,,DIRECTIA GENERALA A SECURITATII POPORULUI” prin Decretul 221 din 30 AUGUST 1948, in care, practic, se ,,dizolva” ,,SIGURANTA STATULUI”. Vechii ,,lucratori”, ca si cei ai SSI-ului, dupa ce sunt ,,folositi” de noua putere, pentru ai invata cat de cat ,,meserie” pe noii veniti (dintre care unii erau cu ,,patru clase”, stiau cat de cat sa scrie si sa citeasca), sunt trimisi ,,la reeducare” la AIUD, SIGHET SI JILAVA .,,MILITIA” se infinteaza prin Decretul 25 din 23 ianuarie 1949. In perioada 1948-1989 nu se mai poate vorbi de un serviciu secret al ,,MILITIEI”, ci doar de ,,SECURITATE” care ingloba toate structurile informative si contrainformative ale STATULUI DE IDEOLOGIE COMUNISTA. ,,MILITIA” era atunci ,,supravegheata” din punct de vedere contrainformativ, de ofiterii DIRECTIEI a IV-a din DSS, care aveau aceeasi misiune si in ARMATA. Informatiile culese de acesti ofiteri, organizati in ,,birouri”, la nivelul militiei judetene, avand ofiteri responsabili de ,,obiectiv” la nivelul militiei municipale si orasenesti, ajungeau la conducere DSS care le ,,desemina” la cei interesati din conducerea STATULUI si a P.C.R. Nici atunci ofiterii de securitate nu aveau misiunea de ,,PROTECTIE A MILITIANULUI”, ci misiuni de contrainformatii si contraspionaj, destinate ,,PROTECTIEI” STATULUI COMUNIST.

SERVICIUL DE INFORMATII AL MINISTERULUI DE INTERNE DUPA DECEMBRIE 1989

Prin Decretul Lege 2 din 27 decembrie 1989, se infiinteaza ,,POLITIA ROMANA”, iar la 01 februarie 1990, ,,emanatul” – GELU VOICAN VOICULESCU (cei care isi mai amintesc de el, cred ca au imaginea unui individ cu barba si AK-47, si doua grenade la centura. Se visa un fel de CHE GUEVARA) determina constituirea U.M 0215 (doi si un sfert), purtand denumirea pompoasa de ,,DIRECTIA SPECIALA DE INFORMATII”, care nu avea un ,,obiect” clar de activitate, ci reprezenta doar dorinta unor fosti securisti de reinventare a fostului DSS, si a se ,,pune la dispozitia” noii puteri. Practic, nu avea o misiune legala, era ,,O FACATURA”, ,,la plezneala”. SI A TINUT.

Ca cititorului, nascut dupa 1989, sa-i fie clara denumirea de ,,FACATURA”, trebuie sa scot in evidenta ca aceasta ,,aparitie” este de fapt ,,FANTOMA DIRECTIEI SECURITATII STATULUI”, abia desfiintata in decembrie 1989. Ideea infiintarii ei a apartinut, dupa unele surse, lui IULIAN VLAD, care a cerut ca acest lucru sa-l faca cei din DIRECTIA a IV-a din DSS, care au ,,activat” in cadrul fostei MILITII, ,,raposata” si ea. ,,EMANATII” de atunci au stiut acest lucru si au aprobat reinfiintarea fostului DSS, dar cu alta denumire, asteptandu-se ca aceasta ,,FANTOMA” sa le serveasca interesele, adica sa-si consolideze ,,scaunele” ocupate. Acestea erau subrede sub ,,asaltul” reinfiintatelor partide istorice si a unei parti din opinia publica, care incepe sa-si puna intrebari.

Problema cu ,,protectia politistilor” a venit mai tarziu, pentru a se gasi o justificare a ,,FACATURII” si a o ascunde dupa ,,uniforma politistului”. Fostii ofiteri de securitate (multi dintre ei fosti C.I-sti), care au ,,populat” aceasta ,,organizatie” aflata la limita legii, au facut ceea ce au mai facut si in ,,EPOCA COMUNISTA”:- POLITIE POLITICA SI SANTAJUL CELOR DE LA PUTERE IN FOLOSUL LOR SI A DIFERITILOR ,,STAPANI” nu numai politici, ci si din lumea interlopa, mai ales a BUCURESTIULUI si a clanurilor tiganesti din zone ale tarii unde aceasta comunitate ,,domina” infractionalitatea locala. Alegerea lui GELU VOICAN VOICULESCU pentru acest ,,serviciu”, nu a fost intamplatoare (cum nu intamplatoare a fost si pozitia lui de viceprim-ministru), fostii ofiteri de securitate stiind precis cu cine au de a face, stiau al cui agent a fost/era si, pur si simplu, l-au santajat in aceasta ,,intreprindere”.

Putem spune, fara teama de a gresi, ca infiintarea UM 0215 (cu o structura de 214 functii) a fost una din ,,pietrele de temelie” a viitorului ,,STAT PUTRED” de mai tarziu. Toata evolutia ulterioara a TARII este legata de activitatea acestui serviciu, ai carui membrii si-au urmat interesele personale, si ii durea ,,la palarie” de protectia cadrelor din M.I. sau de securitate a ROMANIEI, si care, legal, nu intra in atributiunile lor, ci a SRI, SIE si a serviciilor ARMATEI. Serviciul a fost chintesenta degradarii morale a ,,GUNOIULUI POLITIC” existent in capitala de pe vremea comunistilor, la care s-a adaugat melanjului fanariot-o -tiganesc, dambovitean, renascut dupa 1989, a carui metastaze s-au intins in toate structurile STATULUI care a devenit PUTRED.

Aceasta ,,pecingine” de origine greceasca, ajunsa pe aceste meleaguri romanesti la inceputul secolului al XVIII-lea, a adus, alaturi de administrarea ecleziastica, coruptia in administrarea TARILOR ROMANE. SI ASA A RAMAS PANA IN ZILELE NOASTRE. Grecii fanarioti conduceau, practic, administrarea PATRIARHIEI ECUMENICE DE LA CONSTANTINOPOL/ISTAMBUL (cu sediul in cartierul FANAR al ISTAMBULULUI), inclusiv prin numirea conducatorilor BISERICII ORTODOXE.

Despre ,,cinstea” acestor ,,GRECI FANARIOTI”, un diplomat spaniol, care ,,supraveghea” aceasta comunitate in capitala otomana, scria MADRIDULUI, la 21 iunie 1571, ca ,,..LA GRECII FANARULUI MAINILE TREBUIE INTOTDEAUNA SUPRAVEGHEATE…” (si il descrie pe un grec-fanariot: ESTEFANO PAPADOPOL, ,,..y es menester mirar les mucho a las manos…= si este nevoie sa le privesti mult mainile…). NOI, CA NATIE, NU AM EXTIRPAT ACEST CANCER, SI VEDEM UNDE SUNTEM.

Din ianuarie 1990, nici un GUVERN ROMAN nu s-a format fara a avea ,,girul” fostilor securisti din UM 0215, care aveau dosarele marii majoritati ai noilor/vechilor activisti si ,,lucratori cu gura” ai partidului comunist, vopsiti acum in ,,democrati”. Interesant este ca pana in 1993, conducerea UM 0215 era neclara, ea era subordonata ministrului de interne, dar nici un ministru de pana in 1998, nu a ,,controlat” aceasta structura ,,contra statului democratic”. In 1993, serviciul are un sef in persoana unui vechi si controversat ofiter de securitate (in sens negativ, inclusiv in ,,evadarea” a 50 de fosti securisti, in strainatate, dupa 21 decembrie 1989) DAN GHEORGHE. Cred ca a fost structura populata de tot ce a avut vechea securitate mai pervers, iar ,,SOBOLANII” din esalonul doi si trei, si-au gasit un loc ,,caldut” prin care au determinat si decis destinele ROMANIEI in folosul rusilor. Fostul presedinte, EMIL CONSTANTINESCU, s-a declarat invins ,,de servicii”, dar el a fost invins de ,,DOI SI UN SFERT” (de o ,,facatura”). La el, ,,bomboana pe coliva” (pusa de rusi), a fost aprobarea survolului spatiului aerian romanesc pentru NATO, care ,,a tocat” BELGRADUL, intre 24 martie si 11 iunie 1999.

Culmea ironiei este faptul ca la 12 martie 2018 fostul presedinte al SERBIEI, SLOBAODAN MILOSEVICI, a fost ,,EXONERAT/ACHITAT” de catre TRIBUNALUL NATIUNILOR UNITE PENTRU CRIME DE RAZBOI, cu sediul la HAGA, de acuzatiile initiale aduse si care au dus la actiunea NATO in SERBIA, soldata cu multe victime din randul populatiei civile. Asa numitele ,,VICTIME COLATERALE”. Pentru cine nu stie, MILOSEVICI a murit in 2006, la HAGA, in inchisoarea tribunalului. Istoria mai este si ironica.

In 1998, ministrul de interne de atunci, GAVRIL DEJEU (un avocat cu bun simt, luat ,,la misto” de oamenii platiti de ,,doi si un sfert ”), a fost printre putinii demnitari care a inteles ca aceasta ,,FACATURA” nu reprezinta un serviciu de informatii folositor TARII, ci folositor unei ,,clici infractionale ” care se foloseste de ea in propriul interes. Atunci, in CSAT, lucru ramas unic, s-a recunoscut ca aceasta structura a fost ,,populata” de esalonul doi al securitatii, fara un ,,obiect” clar de activitate si care au facut o desantata ,,POLITIE POLITICA”, insotita de santajul diferitelor persoane publice, inclusiv a fostului ministru REMES, la care se adauga legatura cu clanurile infractionale care, cu protectia lor, devin ,,MAFIOTE”. La desfiintare, structura numara 1440 de functii, de la 214 functii avute la infiintare. Ei au fost implicati in evenimentele din ianuarie- februarie 1990, cand liderii partidelor istorice erau fugariti prin BUCURESTI, pana la mineriada din iunie, acelasi an.

Cred ca nu ar fi lipsit de interes pentru cititorul tanar, sa afle ca termenul de ,,GOLAN”, folosit de ION ILIESCU pentru a-i stigmatiza pe cei din PIATA UNIVERSITATII, a fost folosit, pentru prima data, de REGELE CAROL al IX-lea, dupa infrangere hughenotilor (protestanti) din MONS, inainte de ,,NOAPTEA SFANTULUI BARTOLOMEU”- 23/24 AUGUST 1572 (nu cred ca atunci ILIESCU a stiut ,,originea” cuvantului). Pe langa ,,FACATURA”, SRI-ul abia infiintat era ,,dulce copil”. Presedintele de atunci, ION ILIESCU, ca si ,,emanatul” cu pulover, PETRE ROMAN, s-au ,,sprijinit” pe aceasta ,,facatura” de serviciu secret, ai carui ,,nasi” au fost la constituire.

Dupa aceasta prima desfiintare si reinventare a acestui serviciu, care reprezinta o ,,TUMORA MALIGNA” pentru ROMANIA, a urmat un sir aproape nesfarsit de desfiintari si reinfiintari. La o luna de la desfiintare, prin HG. 302 din 8 iunie 1998, se infiinteaza ,,DIRECTIA GENERALA DE INFORMATII SI PROTECTIE INTERNA-DGIPI. Acum apare ,,mascarea” acestei structuri cu titulatura de ,,PROTECTIE INTERNA”, denumita si UM O962, iar acum santajul personalului politienesc se ,,muta” in interiorul MINISTERULUI DE INTERNE. Denumirea de ,,unitate militara”, nu facea decat sa ascunda ,,FACATURA” sub o titulatura legata de ARMATA, care avea o imagine net pozitiva in randul opiniei publice, fata de ,,NOUA POLITIE/MILITIE”.

Dupa ce ,,scaunul” de la M.I. este ocupat de un individ dubios, cu ,,minte” modesta (suspectat ca a avut/ are legaturi cu fosta securitate, de unde si propunerea de amnistii a crimelor produse in 1989, si pe care il regasim ulterior ,,pe ici, pe colo”, in structurile statului pana acum, cand a ,,parcat” la Presidentie, la deja vestita CNI), in persoana ,,taranistului” DUDU IONESCU( -atunci, acesta il avea consilier pe actualul sef SRI- EDUARD HELVIG. Mai tarziu, DUDU ii dvine nas de cununie. La ,,o masa rotunda” a unui think neoliberal, denumit CADI ( prin 2015), cei doi se declara ,,antinationali” si la aceasi manifestare, VLAD TEPES este facut ,,TERORIST”. Bine ca nu au zis ca este ,, BIN LADEN”. Mare este ,,Gradina Domnului” in care cei doi ,, micuti fanarioti sar gardul”.). Noul ministru, ,,botezat” neoliberal( asta era ,,moda” europeana, un fel de ,,Proletari/neoliberali din toate tarile uniti-va” uitand ca este ,,vopsit” taranist), aduce noi ,,valente” acestei ,,FACATURI”, impartind-o in ,,SERVICIU DE PROTECTIE AL MINISTERULUI DE INTERNE”, avand la carma un alt personaj toxic pentru TARA – VIRGIL ARDELEAN/VULPEA, si DIRECTIA GENERALA DE INVESTIGARE A CRIMINALITATII DIN INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI, condusa de un ofiter ,,de casa”, col. DARNA CONSTANTIN care, fara a ne mai mira, este ,,mituit”cu gradul de general, in anul 2000.

Problema cu acest serviciu a fost/este aceea ca infiintarile/desfiintarile s-au facut cu aceiasi fosti securisti care ocupa functiile de decizie, si care stiu ,,mizeria politica damboviteana”, iar prin dosarele pe care le-au mostenit, si prin noile informatii culese despre ,,GUNOIUL POLITIC”, devin ,,STAPANII INELELOR” si determina ,,directia” STATULUI PUTRED. Pentru ca vechii securisti care au infiintat ,,doi si un sfert”, si nu au mai apucat ,,locuri” la nou infiintatul SRI, si doreau sa faca ,,concurenta ” acestuia, il ,,obliga” pe DUDU IONESCU sa le dea ,,instrumentul” care le lipsea, si anume ,,DIVIZIA DE INFORMATII” ce se constituie la 05 octombrie 1999. In acest fel, aceasta ,,FACATURA” nu se mai ocupa ,,de protectia interna a cadrelor de politie (de fapt, nu s-a ocupat niciodata de acest lucru, era doar un ,,praf in ochii” opiniei publice – voi reveni asupra acestui aspect), se transforma, ANORMAL, intr-un serviciu secret de informatii care se pretinde, fara a fi legal, national si care face, ,,ilegal”, concurenta SRI-ului.

Adevarul e ca si avea cu ce sa faca aceasta concurenta, pentru ca ei (ca biserica, prin preoti si spovedanie) culegeau informatii de la cel mai umil sef de post dintr-o comuna, pe care cu greu o gasesti pe harta, pana la hoti, interlopi, proxeneti, curve, traficanti de ce vreti dvs., detinuti, pana la ,,gunoaiele” ajunse in functii de conducere ale STATULUI. Acest serviciu a fost si este unul foarte puternic, avand si un un instrument ,,executiv” reprezentat de insasi POLITIA care ancheteaza, aresteaza, tine in arest sau executa perchezitii. Este puternic prin informatiile pe care le detine si pe care le-a folosit/foloseste si pentru destabilizarea STATULUI, atunci cand interesele rusesti o cer, inclusiv pentru vecinul nostru din vest, UNGARIA. In acest fel, indiferent de culoarea guvernului, vom gasi etnici apartinand ,,UNIUNII CULTURALE…” in tot felul de posturi guvernamentale de esalon doi sau trei. Verificati si veti ajunge la aceeasi concluzie.

CONTINUAREA, SAPTAMANA VIITOARE (incepand cu ,,minunile” lui ADRIAN NASTASE) IN PARTEA a II-a A ARTICOLULUI DESTINAT ACESTUI SERVICIU SECRET.

Nu uitati, ceea ce cititi este un pamflet, o fictiune, iar coincidentele cu realitatea trecuta si imediata, sunt pur intamplatoare. Daca cineva (persoana fizica, institutie, etc.) s-a simtit jignit/jignita, imi cer scuze anticipat!

Sa auzim numai de bine!

P.C.

Tin, din nou, sa multumesc cititorilor care si-au gasit timp sa parcurga articolul anterior. Sugestiile si informatiile dvs. isi vor gasi locul in articolele urmatoare, atunci cand voi trata subiectele pe care le sugerati. Sa va fie de folos!

VA URMA!

,

Lasă un răspuns